23 Mart 2017 Perşembe

Ey Aşk Berkay Şarkı Sözleri 2017

"Ey Aşk" şarkısıyla Berkay sevenleri ile buluşuyor.
Berkay Ey Aşk şarkısının video klibi yayınlandı ve bizde sizler için Berkay 2017 şarkıları nı ve Berkay Ey Aşk şarkı sözleri ni sitemize ekledik
Bu yıl sıkca duyacağımız Ey Aşk tüm müzik platformlarında yayınlandı.
Ey Aşk Berkay şarkısı kısa sürede en çok dinlenenler ve indirilenler arasında bulunabilecek kalitede bir şarkı.

Ey Aşk Berkay Şarkı Sözleri 2017


Ey Aşk Berkay Şarkı Sözleri

Ey Aşk beni şaşırt bir kere
Estiğinden beri aynı hep acı rüzgar
Ey Aşk, hadi yanılt bir kere
Soruyorum, işte sana  Yine nedir mesele ?
http://sarki-sozleri2016.blogspot.com
Tutundum sana ben
Dalından düştüm en son
Sozlerisozu.com burada
Ölmedim, Öldüremedin
Sana kalsa, her şey yolunda
Sana kalsa ne var ki bunda
Bence sen sus, hiç konuşma
Sana kalmasın, Ahhh, ahhh
http://sarki-sozleri2016.blogspot.com
Sana kalsa, her şey yolunda
Diyorsun ya aşkı abartma
Bence sen hep sus konuşma

Sana kalmasın, sana kalmasın

Ey Aşk Berkay Şarkısını Dinle



Ey Aşk Berkay Şarkı Sözleri 2017 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder