30 Kasım 2016 Çarşamba

Ünlem Özgün Kızıldağ Şarkı Sözleri

Özgün Kızıldağ'ın "Ünlem" şarkısı bir günde 200 bin kez dinlenerek hızlı bir giriş yaptı...şimdiden çokca dinlenen şarkı ileriki günlerdede aynı hızla yükselişine devam edeceği belli...

Özgün Kızıldağ'ın "Ünlem" şarkısı en çok dinlenilen şarkılar arasında bu yıl yer alacak gibi görünüyor.

DGL-DMC etiketiyle yayınlanan özgün kızıldağ'ın Ünlem şarkı sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.

Ünlem Özgün Kızıldağ Dinle




Ünlem Özgün Kızıldağ Şarkı Sözleri

gözlerim gözler gözlerini ah
dünyalar bir sen bir yana
içimdeki duygulara tercüman arıyorum
ifade etmek çok zor aşkımı Sana

hadi de ki ben anlatamadım halimi
sen neden anlamıyorsun
çok özlüyorum ben nazlı Yarimi
diyorum inanmıyorsun
bıraktım sana her şeyi bu aşkın kaderini
döner misin bilemem ben yaşarım Hayalini

kafamda onca soru işaretlerin yerine
bir ünlem koysana aşka
önemini anlatalım inelim derine
diyelim ki bu aşk Bambaşka

Ünlem Özgün Kızıldağ Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder