30 Kasım 2016 Çarşamba

Yaren Doğan Deniz Üstü Köpürür Şarkı Sözleri

Yaren Doğan Deniz Üstü Köpürür Şarkı Sözleri

Youtube'da 60 bine yakın takipcisi olan O Ses Türkiye sahnesine çıkan Yaren Doğan,'Deniz Üstü Köpürür' adlı şarkıyı seslendirdi.
Genç şarkıcının yorumu çok beğeni gördü, ilerde en başarılı sanatçılar arasında yer olabilecek iyi bir şarkıcı..

Yaren Doğan Deniz Üstü Köpürür Şarkı Sözleri

Deniz Üstü Köpürür
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Kayığa Da Binsem Götürür, Hey Canım Hey
Benim De Bu Cihana Gelişim
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Bir Güzelden Ötürü, Hey Canım Hey

Karıncanın Katarı
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Yüreğime Değdi Batarı, Hey Canım Hey
Benim De Şu Cihana Gelişim
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Bir Güzelin Hatırı, Hey Canım Hey

Arabaya Taş Koydum
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Ben Bu Yola Baş Koydum, Hey Canım Hey
Seni Dönecek Diye
Hey Canım Rinna Nay Rinna Rinna Nay
Sol Yanımı Boş Koydum, Hey Canım Hey
Bir Yanımı Boş Koydum, Hey Canım Hey

Yaren Doğan Deniz Üstü Köpürür Dinle


Yaren Doğan Deniz Üstü Köpürür Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder