8 Aralık 2016 Perşembe

Gülben Ergen-Haberi Olsun Şarkı Sözleri-Yıldız Tilbe 2017 Albümü Şarkıları

Gülben Ergen-Haberi Olsun Şarkı Sözleri-Yıldız Tilbe 2017 Albümü Şarkıları

Gülben Ergen Yıldız Tilbe'nin en çok sevilen şarkılarından olan "Haberi Olsun" şarkısını seslendiriyor.
Türk pop müziğinin en sevilen sanatçılarından olan Yıldız Tilbe’nin yeni albümü için sanatçı dostları buluşuyor. Heyecanla beklenen proje albümünün aranjörlüğünü Selim Çaldıran üstlendi ve çalışmalar devam ediyor.
Yıldız Tilbe’nin yeni albümü 14 Şubat 2017 tarihine yetiştirilmesi planlanıyor.

Gülben Ergen-Haberi Olsun Şarkı Sözleri-Yıldız Tilbe 

Ben O Yari Esasında Çok Severim
Beni Yanlış Anlamasın
Yüreğimi Dağlamasın
Kalbimi Kırsın Gönlü Olsun
Haberi Olsun 

Ben O Yare Canımı
Ömrümü Hayatımı
Seve Seve Her Seyimi
Ben O Yare Kalbimi
Yatağımı Döşeğimi
Sererim Haberi Olsun 

Ben O Yare Ne Dil Döktüm Ben Bilirim
Kimselere Bakmam Onu Dinlerim

Onun Yüzüne Bakınca
Güneş Utanır Doğmaya
Kalbime Girsin Gönlü Olsun
Haberi Olsun...

Gülben Ergen-Haberi Olsun-Yıldız Tilbe Dinle


Gülben Ergen-Haberi Olsun Şarkı Sözleri-Yıldız Tilbe 2017 Albümü Şarkıları Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder