8 Aralık 2016 Perşembe

Gülçin Ergül-Emi Şarkı Sözleri-Yıldız Tilbe 2017 Albümü Şarkıları

Gülçin Ergül-Emi Şarkı Sözleri-Yıldız Tilbe 2017 Albümü Şarkıları

Gülçin Ergül, Yıldız Tilbe'nin en çok sevilen şarkılarından olan "Emi" şarkısını seslendiriyor.
Türk pop müziğinin en sevilen sanatçılarından olan Yıldız Tilbe’nin yeni albümü için sanatçı dostları buluşuyor. Heyecanla beklenen proje albümünün aranjörlüğünü Selim Çaldıran üstlendi ve çalışmalar devam ediyor.
Yıldız Tilbe’nin yeni albümü 14 Şubat 2017 tarihine yetiştirilmesi planlanıyor.

Gülçin Ergül-Emi Şarkı Sözleri-Yıldız Tilbe 

Sende Sev Ama Sevilme 
Aşk Acısı Çek Ben Gibi 
Çok Özle Ama Kavuşma 
Kavuşamadığım Gibi 

Seninde Yüreğin Yansın 
Başka Ellerde Mum Gibi 
Çaresizlik Ayrılmasın 
Kapından Köle Gibi 

Seninde Kalbini Çalsın 
Başkaları Mal Gibi 
Sevdam Yüreğinde Kalsın 
Gizli Bir Günah Gibi 

Geri Dönme Istememki 
Ben Eski Ben Değilimki 
Hayat Öyle Bir Oyunki 
Ne Rolü Var Ne Sahnesi 

Sende Mutlu Olma Emi 
Sende Sev Sevilme Emi 
Aşkta Hep Aşkla Yanıldım 
Sevdim Hiç Sevmemiş Gibi 
Sen Kırdın Ben Tamir Ettim 
Sanki Ustaymışım Gibi 

Kimse Üstüne Almasın 
Bu Sözlerim Sevgiliye 
O Öyle Bir Sevgilidir 
Ettiğini Iyi Bilir 

Ahlarım Beddua Değil 
Anlaşılabilmek Için 
Sevmek Sevilmek Öyle Zor 
Birine Alışan Için 

Geri Gelme Istememki 
Ben Eski Ben Değilimki 
Hayat Öyle Bir Oyunki 
Ne Rolü Var Ne Sahnesi 

Sende Mutlu Olma Emi ... 
Sende Sev Sevilme Emi...

Gülçin Ergül-Emi-Yıldız Tilbe Dinle


Gülçin Ergül-Emi Şarkı Sözleri-Yıldız Tilbe 2017 Albümü Şarkıları Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder