12 Aralık 2016 Pazartesi

Mert Cihan Martaval Şarkı Sözleri

Mert Cihan Martaval Şarkı Sözleri

Mert Cihan'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Martaval" şarkısı tanıtım klibiyle sitemizde yayınlandı. Bu yıl "Martaval" en beğenilen şarkılar ve şarkı sözleri arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Mert Cihan Martaval Şarkı Sözleri

Usandım Ben Dırdırından Sabah Akşam Vırvırından
Gölgem Gibi Dolaşmandan Gına Geldi Of Diyorum

Sen Martaval Okuma Icraatı Bir Görelim
Bitir Şu Işkenceyi Ben De Bir Gün Göreyim

Az Uzaklaş Güzelim Neymiş Hayat Bileyim
Bir Sen Yoksun Bu Dünyada Bizde Nasiplenelim

Bıktım Artık Nazlarından Manasız Avazlarından
Gölgem Gibi Dolaşmandan Gına Geldi Of Diyorum

Mert Cihan Martaval dinle

Mert Cihan Martaval Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder