2 Aralık 2016 Cuma

Hasan Yıldırım Bir Adam Ağlıyor Şarkı Sözleri

Hasan Yıldırım Bir Adam Ağlıyor Şarkı Sözleri

Hasan Yıldırım'ın, Rms Müzik etiketiyle yayınlanan "Bir Adam Ağlıyor" albümünde yer alan "Bir Adam Ağlıyor" isimli şarkısı video klibiyle sitemizde yayınlandı.

Hasan Yıldırım Bir Adam Ağlıyor Şarkı Sözleri

Beni bu hallere dilden dillere
koyup gitme ne olur yabancı ellere
beni bu hallere dilden dillere
koyup gitme ne olur yabancı ellere

Bir adam ağlıyor isyan hep kadere
yangın olmuş sevdam söndürtme ellere
bir adam ağlıyor isyan hep kadere
yangın olmuş sevdam düştüm bu hallere

Her yağmur sesinde titriyor içim
bomboş sokaklarda çikmiyor sesim
beni bu şehirde biraktiğin bir yer
haykiriyor yürek çikmiyor sesim

Beni bu şehirde biraktiğin bir yer
haykiriyor yürek çikmiyor sesim
Her yağmur sesinde titriyor içim
bomboş sokaklarda çikmiyor sesim
beni bu şehirde biraktiğin bir yer
haykiriyor yürek çikmiyor sesim

Hasan Yıldırım Bir Adam Ağlıyor dinle


Hasan Yıldırım Bir Adam Ağlıyor Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

1 yorum :

  1. Yabancı şarkılar mı arıyorsunuz? Aradığınız yabancı şarkılar burada: yabancı şarkılar 2021

    YanıtlaSil