3 Aralık 2016 Cumartesi

Murat Tekyıldız Nefesimsin Şarkı Sözleri

Murat Tekyıldız Nefesimsin Şarkı Sözleri

Murat Tekyıldız'ın, Şahin Özer etiketiyle yayınlanan "Çelik Yelek" albümünde yer alan "Nefesimsin" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde yayınlandı.

Murat Tekyıldız'ın, Nefesimsin isimli şarkısı çok duygusal ve sevenleri tarafından çok begenilecek.

Murat Tekyıldız Nefesimsin Şarkı Sözleri 

Her acıya göğüs gerdim
aşk acısı ne illetmiş
sevdiğime gönül verdim
nefes alırken ölmek imiş
Vaylar bana vahlar bana
yari görmek haram bana
yollar bana dağlar bana
ilaç olur bu yaraya

Ben senin ne yarin nede canın
ben senin ne sevdiğin ne baharın
ben senin belki umrunda değilim
ama sen benim sen benim, nefesimsin

Gönül bahçem sevgi dolu
aşk olmazsa yolun sonu
aşk bahçemde açan güller
yokluğunda bir bir soldu
Vaylar bana vahlar bana
yari sevmek haram bana
yollar bana dağlar bana
ilaç olur bu yaraya

Murat Tekyıldız Nefesimsin Dinle


Murat Tekyıldız Nefesimsin Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 yorum :

Yorum Gönder